יש מישהו שלא אוהב מוזיקה? בין אם מדובר בנסיעה, בזמן העבודה או במהלך ביצוע תרגילים ואימון בחדר הכושר, לכל רגע ולכל אחד יש את המוזיקה שהוא אוהב, שמתאימה לרגעים היפים האלה בחיים שטובים לכל אחד ולמצב הרוח המתאים באותו הזמן.

כל מי שמתחיל להאזין למוזיקה יודע שההבדל בין אוזניות טובות לאוזניות באיכות ירודה שאינן מותאמות לצרכים שלכם יכולות להיות לעתים ההבדל בין חווית האזנה בלתי נשכחת ל”סתם” האזנה למוזיקה. אבל איך לבחור אוזניות בצורה שתהיה מותאמת לצרכים שלכם.

בעבר, הסברה הייתה שיותר גדול יותר טוב ועד היום מוכר סמל התרבות של אוזניות גדולות ורחבות המכסות את כל האוזן ומתחברות אל המחשב או הרדיו. אין ספק שחלקן יודעות לספק חווית האזנה משובחת במיוחד אבל עם התקדמות הטכנולוגיה נכנסו לשוק האוזניות ז’אנר חדש של אוזניות, אוזניות אלחוטיות שיכולות ללכת איתנו לכל מקום ולוות אותנו בכל מצב או סתם בבית. והרי זה נוח במיוחד. תחשבו שבמקום לחבר את האוזניות לנגן או לפלאפון בצורה מגושמת האוזניות מספקות חווית האזנה משובחת במיוחד בכל מצב מבלי לחוות את הסרבול הנלווה לכבל של אוזניות המשתרך מאחוריכם. אבל אילו אוזניות אלחוטיות מומלצות לקנייה ואיך לבחור אוזניות בכלל? מה כדאי לקנות בתוך השוק העצום הזה של אוזניות אלחוטיות? היכנסו לאתר מחסני חשמל ותקבלו את כל התשובות

אוזניות גדולות
אוזניות של פעם…

אוזניות ספורט אלחוטיות

נתחיל עם אחת הקטגוריות הכי פופולריות בתחום המוצרים – האוזניות אלחוטיות. אוזניות ספורט אלחוטיות. השילוב בין הרצון לשמוע מוזיקה מצד אחד ולעשות פעילות מצד שני כאילו נועד בשביל התחום הזה. אבל איך בכלל לבחור אוזניות בתחום הזה. אוזניות ספורט אלחוטיות טובות אמורות לכלול מספר פרמטרים:

אוזניות אל חוטיות
האוזניות שלך לספורט
  • התאמה לאוזן – אתם לא רוצים להיות עסוקים במהלך אימון בסידור של האוזניות בכל רגע נתון. לכן חשוב במיוחד לוודא שהאוזניות מתאימות לאוזן בצורה מיטבית.
  • רגישות לזיעה ורטיבות – כל מתאמן יודע שאין אימון טוב בלי קצת (או הרבה) זיעה. לכן, אתם רוצים ורוצות שהאוזניות האלחוטיות שאתם בוחרים לא ייפגמו גם אם יש עליהן זיעה ורטיבות. 
  • רעשי רקע – כאשר אתם קונים אוזניות בשביל עבודה או בשביל כניסה לריכוז עמוק כמובן שאתם רוצים ביטול מקסימלי של רעשי רקע. אבל אין זה המקרה כאשר אתם נמצאים בריצה ברחבי העיר למשל. לכן, שימו לב שחשוב מאוד לקנות אוזניות ספורט אלחוטיות שדווקא לא מסננות רעשי רקע ומאפשרות לכם לרוץ בנחת אך במקביל גם לשים לב למכוניות או לאנשים הנמצאים סביבכם בזמן האימון. 

אוזניות אלחוטיות מבטלות רעשים

תחום פופולרי נוסף הוא אוזניות המבטלות רעשים. אוזניות אלחוטיות אלו טובות במיוחד עבור אנשים המעוניינים להתרכז או “להיעלם” בתוך חללים הומי אדם, כמו למשל טיסות או עבודה באופן ספייס. ככלל, כמו כל סוג של אוזניות הפרמטרים עליהם כדאי לכם לא להתפשר הם איכות הצליל לצד נוחות השימוש. פרמטר חשוב נוסף הוא היכולת להתחבר בקלות לסמארטפון, במיוחד אם אתם מתכננים להשתמש באוזניות אלו במהלך העבודה עצמה. לבסוף, האם כפתור ביטול הרעשים יוביל לשיפור של החוויה או דווקא להרעה בה? כמובן שקשה לענות על שאלה זו עד שלא מנסים אבל כדאי לקחת זאת בחשבון לפני שאתם קונים, כדאי לבדוק גם באתרים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.