אוזניות איירפודס הפכו לבחירה המועדפת על חובבי מוזיקה רבים, אבל האם אתם באמת מנצלים את כל הפיצ’רים שלהן? אלה הדברים שאתם חייבים לדעת, לבעלי זוג או כאלה שמתכננים רכישה

airpods 2
האוזניות האלחוטיות של אפל – הטובות ביותר כיום

אוזניות איירפודס שדרגו את חוויית ההאזנה למוזיקה, והפכו את האוזניות האלחוטיות לחלק מהמציאות של כולנו. הסאונד האיכותי וזמן הסוללה המשמעותי, הם שניים מהיתרונות הבולטים של האיירפודס אבל הוא מגיע גם עם כמה יתרונות נוספים. אלה הדברים שאולי יפתיעו גם אתכם:

חיבור אחד וזה הכול

מתחברים לסמארטפון פעם אחת, והחיבור הבא כבר ייעשה באופן עצמאי. תקף גם לבעלי אייפון וגם לבעלי אנדרואיד.

הן מתקשרות עם סירי

אוזניות airpods וגם הגרסה החדשה שלהן airpods2, מתקשרות היטב עם סירי. כך שבתור משתמשי אפל תוכלו לשלוח לה פקודות קוליות באופן מילולי ללא שום בעיה.

הן מסונכרנות היטב, גם לבעלי אנדרואיד

מכירים את הדיליי המציק שקורה לפעמים בין אודיו לקטעי הווידאו עצמם? אם יש לכם airpods2 זה כבר לא יקרה, אפילו אם המכשיר שלכם הוא אנדרואיד.

הן יכולות להיות חסכוניות אפילו יותר

יצאתם מהבית עם אוזניות איירפודס אבל שכחתם להטעין אותן במלואן? זה קורה לטובים ביותר. כדי להאריך את משך ההאזנה, פשוט כבו אוזנייה אחת והאזינו למוזיקה רק באוזנייה הנותרת. כאשר נראה שהאוזנייה שובקת חיים, כבו אותה והשתמשו בשנייה. המוזיקה שאתם שומעים תמשיך מאותו המקום ללא בעיה. 

תוכלו ליהנות באמצעותן משמיעה זוגית

חיבור של שני זוגות אוזניות איירפודס למכשיר אייפון אחד, לצורך הנאה אמיתית מהמוזיקה שלכם יחד עם חברים.

ניתן להשתמש בהם כמכשיר שמיעה

עם האפשרות של “האזנה בזמן אמת”, אוזניות איירפודס יכולות לעזור לכבדי שמיעה לשמוע הרצאה, שיחה או דברים שנאמרים בפגישה, באופן ברור יותר. פשוט עוברים למצב הזה, מניחים את האייפון במיקום הרלוונטי ויכולים לשמוע טוב יותר את מה שנאמר ישירות לאוזניות שלכם – גם אם אתם לא נמצאים ליד המכשיר.

חיי הסוללה שלהן הכי איכותיים שיש

5 שעות של הנאה רציפה מהסאונד שאתם אוהבים – בקלות.

אייפון ולידו אייר פודס 2
אפל היא החברה המובילה בשוק הסמארטפונים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.