ישנם שלושה סוגים עיקריים של שמיכת פוך הקיימים בשוק השמיכות והציוד לחדרי השינה- שמיכות פוך העשויות מחומר סינטטי, שמיכות פוך מנוצות ושמיכות פוך מפלומה שעשויות מפלומה של נוצות אווז. חומרי הנוצות הם חומרים יקרים יותר מן החומרים הסינטטיים הממלאים שמיכות, ועל כן הם גם איכותיים יותר ולמעשה רק שמיכת פוך פלומה היא שמיכת פוך אמיתית ומקורית. חומרי הבידוד של שמיכה מסוג זה לא רק שהם טובים יותר, אלא לא ניתן כלל להשוות את חומר המילוי הסינטטי הפשוט לזה הקיים מהטבע.

לאורך כל השנים הרבות עוד מן הדורות הקודמים, היוותה הפלומה כחומר המילוי המעולה ביותר לכל שמיכת פוך איכותית. רק שמיכה כזו יכולה ליצור את החימום הרצוי והמעולה ביותר. אנו מכירים את שמיכת הפוך המקורית זו המיוחדת מבית אימא, מבית ההורים או מבית סבתא. כיום שמיכות סינטטיות רבות שעשויות מחומרי כותנה ופוליאסטר פשוטים מרכיבים את מרבית השמיכות לחורף, ומחיר שמיכות אלו אינו בהכרח זול יותר, אולם בהשקעה כספית רבה ובוודאי לטווח ארוך מוטב להשקיע בשמיכות פלומה עם המילוי האיכותי ולהשקיע בחדר השינה שלכם. שמיכות הכוללות בתוכן חומרים כמו פוליאסטר או ניילון רק יוצרות חיקוי למקור, אך אינן יכולות באופן טבעי לבודד את הקור בימי החורף וליצור חימום מעולה יותר. גם האיכות של שמיכות פוך העשויות פלומה נשארות לאורך זמן רב יותר והן שימושיות יותר. גם לילדים שמיכות אלו נחשבות למועדפות ולאהובות עליהם ויוצרים עבורם חווית שינה חמימה, מהנה ורגועה יותר.

רצוי לשמור על כל שמיכות מסוג פוך במקום שיצור אוורור תמידי או להוציא את השמיכה מדי פעם בכדי שתתאוורר באוויר הפתוח, אין לאפסן את השמיכות בניילונים אטומים או במקומות חשוכים ולחים. מוטב לאפסן את השמיכה בארון בצורה פתוחה ללא קיפולים רבים מדי וכן לאפשר אוורור של השמיכה גם אם היא נמצאת בארון (על ידי פתיחת דלתות הארון). המחירים של השמיכות האיכותיות הללו משתנים בהתאם לאחוזי הפלומה, לגודל השמיכה וכן בהתאם לסוג התפירה, כל מרכיב נפרד זה משפיע על איכות השמיכה ועל טיבה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.