אוזניות בלוטוס מלוות אותנו לכל מקום בשנים האחרונות, אבל איך שומרים עליהן ונמנעים מהוצאות מיותרות על אוזניות חדשות?

אוזניות אלחוטיות על רקע צהוב
יש מספר טיפים אשר יעזרו לכם להאריך את חיי הסוללה של האוזניות

אוזניות בלוטוס הפכו לחלק בלתי נפרד מסדר היום של רבים מאיתנו, ולכן קל להבין את התסכול הנלווה לכל איבוד או קלקול שלהן. חשוב להבין שאוזניות, ללא קשר לשווי ולאיכות שלהן, יתקשו להישאר במיטבן אם לא תשמרו עליהן. ולכן אחרי שמצאתם אוזניות בלוטוס שאתם אוהבים, עקבו אחר הטיפים הפשוטים הבאים כדי לשמור עליהן לאורך זמן:

  • נקו אותן בקביעות – האוזניות שלכם חשופות לאבק, לחות וזיעה, ולכן חשוב לנקות אותן בעדינות לאחר כל שימוש. הצטברות לכלוך פוגעת באיכות הסאונד, ואתם לא רוצים להכניס אוזניות מלוכלכות לאוזניים. 
  • השתמשו בחומרים המתאימים – בהמשך לסעיף הקודם, שימו לב לא להשתמש בכל חפץ חד או חומר ניקוי שנמצא בהישג יד. בצעו את הניקוי אך ורק באמצעות מקל אוזניים או מטלית מיקרופייבר. 
  • הרחיקו אותן מרטיבות – חדירה של נוזל או רטיבות אל חריצי האוזניות עלולה להוביל לפגיעה משמעותית, לכן הרחיקו אותן ממים או מנוזלים אחרים. אם אתם מתאמנים עם האוזניות, אפשרו להן להתייבש לאחר כל אימון. השתמשו במטלית יבשה להשלמת הייבוש.
  • אחסנו אותן בין השימושים – אוזניות בלוטוס מגיעות בדרך כלל בקופסת אחסון מתאימה, ודאו שאתם שומרים אותן בתוך הקופסה ונמנעים מלזרוק אותן לתיק.
  • הימנעו מטעינת יתר – נתקו את האוזניות מהטענה כאשר הן סיימו להיטען.
  • הימנעו מלישון איתן – אוזניות בלוטוס אינן אטמים ולא צריכות לתפקד ככאלה. הדבר עלול להזיק לכם מבחינה בריאותית, וגם לפגוע בהן אם תתהפכו עליהן בזמן השינה.
  • השתדלו להימנע מלחלוק אוזניות בלוטוס עם אחרים – כל משתמש חדש באוזניות שלכם, עשוי להעביר אליהן שעוות אוזניים ולכלוך. מדובר בפעולה שאינה היגיינית, משום שאתם צפויים להשתמש באוזניות בעצמכם בהמשך. 
  • בדקו את האחריות – רכשו אוזניות בלוטוס רק במקום שמעניק אחריות רשמית, כמו שקם אלקטריק דיוטי פרי למשל. בסניף שקם אלקטריק דיוטי פרי ובאתר, תוכלו להתחדש עם אוזניות בלוטוס של מגוון היצרנים, ולקבל אחריות יבואן רשמי שתעזור לכם ליהנות ממוזיקה איכותית וראש שקט.
אוזניות בלוטוס
טעינת יתר יכולה לפגוע בחיי הסוללה – יש להימנע מלעשות זאת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.